lørdag den 4. april 2009

Solskind - Afslapning eller havearbejde?

Så er sommeren over os. Hmmm. det er hvertfald blevet blevet 15 grader og solskind :)
Men det er også ensbetydende med at man bliver gjort opmærksom på hvor rodet og beskidt det er på ens udearealer, om det så er en stor have eller en lille altan. Men det er jo så godt vejr at man kun har lyst til at sidde i solen og nyde et glas kold vidvin og lade have være have.

Dettte dilemma har plaget mig i flere år, så sidste år bestemte jeg at jeg kun ville lave arbejde i haven hvis det var noget der gjorde arbejdet nemmere på sigt.

Mit projekt i næste uge er derfor ikke at luge mellem roserne, men i stedet plante bunddække imellem dem. Hele sommeren har jeg planer af denne type så jeg på sigt kan sidde med min kølige vidvin på terressen uden dårlig samvittighed.

Ha en fantastisk sommerdag.

1 kommentar:

Louise sagde ...

google noget med haven og faldt over dit indlæg - ville ønske dillemaet hed solskin eller aflapning nu :)